SELAS IS EEN ONE-STOP-SHOP VOOR UW CLOUDSOFTWARE OP MAAT

© 2018 - All Rights Reserved

Selas is een one-stop-shop voor het bouwen van cloudsoftware op maat. Wij hebben de manier van (samen)werken uitgewerkt om snel en efficiënt tot resultaten te komen. Dit door middel van de laatste nieuwe technologieën, met name LEGASI en/of Microsoft Azure.

 

Daarnaast bieden we 3 extra succesfactoren aan om uw doelstelling te versnellen:

  • Wij adviseren en assisteren uw organisatie voor de ingebruikname van de nieuwe software;
  • Selas volgt alles op en waarschuwt u wanneer nodig gebruikmakend van MnA;
  • U geniet van een service center, 365/24/7.

WE MAKE PEOPLE HAPPY...

...THROUGH OPERATIONAL EXCELLENCE

CLOUDSOFTWARE OP MAAT

De meeste softwaretrajecten beginnen met de volgende vraag. “Gaan we iets bouwen, of gaan we voor een bestaande oplossing kiezen?”

 

Enerzijds heb je maatwerk (Custom Build Software), waarbij een team van gedreven informatici begint te bouwen aan software, vertrekkende van een wit blad. Het voordeel is dat de software volledig op maat gemaakt kan worden. Het nadeel hiervan is dat het arbeidsintensief is, wat een hoge prijs en een lange doorlooptijd met zich meebrengt.

 

Anderzijds heb je kant-en-klare oplossingen (Product Based Software). Dit betekent dat je een bestaande oplossing kiest waarin enkel de nodige configuratie kan aangepast worden. Hierdoor heb je een goedkopere, maar tevens ook weinig flexibele oplossing. Meteen ook het belangrijkste nadeel.

HOE WE MET U
(SAMEN)WERKEN

Om uw project succesvol te laten verlopen hebben we 4 elementen. Deze elementen zal u ervaren doorheen de samenwerking.

 

Selas gaat immers voor operationale excellentie, en laat dat nu net zijn waar we trachten de beste in te zijn!

Snel & Efficiënt

Agile (Scrum)

Samen & Transparant

Kwaliteits-

verzekering

3 ACCELERATOREN VOOR UW SUCCES

Assist  in change

Wij assisteren in het uitwerken en implementeren van een strategie- en communicatieplan om de ingebruikname van de nieuwe software vlot te laten verlopen binnen uw organisatie. Selas is hiervoor enerzijds uitgerust met alle nodige support-platformen. Anderzijds zal het nodige videomateriaal ter beschikking gesteld worden voor uw medewerkers over hoe het nieuwe systeem te gebruiken.

 

Monitoring & Alerting

Wij kunnen inzichten creëren gebruikmakend van MnA van het gebruik en de kwaliteit van uw processen. Hierdoor zien wij meestal eerder dan uw werknemers wanneer een probleem zich heeft voorgedaan en kunnen wij op management-niveau real-time informatie verschaffen.

 

Service Center

Voor eender welke assistentie zijn we beschikbaar via telefoon, chat of e-mail. Dit kan gaan van functionele tot technische ondersteuning, alsook het stellen van algemene vragen.

"Met deze 3 acceleratoren zorgen we ervoor dat uw investering maximaal rendeert."

ENKELE SUCCESVERHALEN

IT'S ALL IN THE PRAGMATIC APPROACH

"Selas achieves fantastic results. How do they do it? It's all in the pragmatic approach, genuinely hands-on. With the support and input of Selas, at our company we are able to achieve our targets and complete our work fast. All tailored to our long-term strategic targets and mission."

Klanttestimonial tijdens een retrospectief project assessment.

 

Overtuigd? Contacteer ons!

Bel ons op +32 (0)3 870 36 36 of laat een bericht achter door rechts onderaan op FEEDBACK te klikken.

 

Tot binnenkort!!

 

Achterstenhoek 46/2, 2275 Lille, België

+32 (0)3 870 36 36

info@selas.be

 

Download hier onze algemene voorwaarden:

Download hier ons privacy beleid: